Juthbacka 2013

Har haft en bra dag på Juthbacka. For dit med Mia och Tomi. Klockan var 9 då vi kom dit, men vi var nog inte de första som kom dit för att fynda, fastän den officiella öppningen var många timmar senare. Lite senare kom mamma och pappa också dit. Då allt sällskap farit hem gick jag några timmar för mig själv innan Johnny kom dit en 17 tiden. Efter tre varv runt området (för mig alltså) var det dags att söka sig hemåt igen. Efter 11 timmar på marknaden kände man sig lite mör, men ser redan fram emot nästa års marknad.
 
 
Några stora fynd blev det inte. Fyndade mest saker åt andra, men något smått köpte jag nog åt mig själv. 
 
 
Tre stycken Allers tidningar och en Arabia tallrik. Resten av fynden kan jag inte visa då de ska bli presenter.
 
Nu är frågan den, hur ska man kunna vänta ett HELT ÅR tills nästa marknad? Nå ja, ett år går snabbt, får väl stilla abstinensen med loppisbesök :).
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0