En sådan vill jag ha någon gång...

Har alltid tyckt om Arabias katt kannor. Men då de är så dyra. När ska man ha råd (eller ta sig råd) att köpa en sån? Och behöver jag verkligen en? Ja, svaret på den andra frågan är väl nog nej, jag behöver ingen, men ibland måste man köpa saker som är en fröjd för ögat också och inte bara till nytta. 
 
 
Det finns många olika modeller av kannorna, men någon speciell modell är jag inte ute efter. Huvudsaken det är en katt på. Ja nog för att jag skulle kunna ha alla möjliga sorters kannor med blommor och allt vad det nu finns, men de med katter på är bara lite häftigare. Kan ju kanske bero på att jag tycker så mycket om katter. 
 
Hoppas på en dag då jag hittar en sådan kanna i en billig fyndlåda på en auktion, men får väl nog vänta länge på den dagen.
 

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jestas,
det var en nyhet för mig att Arabia har kannor med katter. Har aldrig sett en sådan. Har jag levt under en sten kanske:) Hur har jag kunnat missa det. Jättefina.

Svar: Javisst är det fina! :)
Caroline

2013-08-24 @ 12:38:34
URL: http://linneasbutik.blogspot.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0