Det lyckades!

Har hunnit med mycket idag. Slutade jobbet kl.9. For sedan och förde in Mollys urinprov. Ja, det gick som på beställning att ta det! Molly var jätteduktig och satte sig i sandlådan och kissade där det inte fanns någon sand, sedan kunde jag dra upp urinen i en spruta. Får bara hoppas nu att jag inte väntade för länge med att föra in den då jag tog provet igår och förde in det idag. Synd då den veterinären ska vara så "långt borta", skulle nog ha varit bättre om vi farit till veterinären i Smedsby, men nu blev det som det blev. 28,10€ ville de desstuom ha för att ta urinprovet...Ringde just om svaret, det var inte normalt och Ph-värdet var förhöjt, men läkaren skulle ännu se på det så får se då vad han säger...
 
Sedan var jag via butiken och sen blev det en timmes gym. En sväng via loppis hann jag också med innan jag for hem. Sitter och funderar nu om jag ska orka gå och plocka blåbär eller om jag ska lägga mig i soffan och se på tv. Har ju varit på språng hela dagen och ikväll ska vi på Konstens natt. Tror inte vi är så länge i stan ikväll, brukar ha sett Konstens natt ganska snabbt eftersom det inte finns så mycket att se eller lyssna på. 
 
Blir nog soffan och någon tv-serie, blåbären får vänta.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0