Nästan lite irriterad idag, men det blir väl bättre :)

Blev inget gym idag. Var helt enkelt för trött, huvudvärk har jag också. Har inga nerver kvar efter natten på jobbet. Blev nästan lite irriterad då jag var till Prisma sen efter jobbet då de inte kunde hitta äggskalsvit färg. Skulle ha behövt koden, men den fanns ju hemma (far ju inte precis hem bara efter en kod heller). Men efter mycket om och men så kom vi på vad det hette på finska och så vips hittade de nyansen jag skulle ha.
 
Blev inte precis glad sen då jag såg vilka otroligt långa köer det var till kassorna. Tydligen var allt folk ute för att handla idag då de har 15% på en del produkter i butiken. Tog allt som allt 1 timme från det att jag kom in i butiken tills jag gick ut ur butiken, och då hade jag inte handlat mer än 5 saker. Sen då jag körde hem gick det bara i 70 på 100 väg så då fick jag ju irritera mig på det också. Är nog kanske lika bra jag lägger mig ner och vilar nu då jag är på sånt här humör. Känns lite bättre nu då jag fått skriva av mig :).
 
Så här fin blomma har vi på jobbet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0