Loppis vid Äggcentralen

Efter gymmet svängde jag in till f.d. Äggcentralen i Smedsby. Där har de nu loppis från och med idag till söndag. Fyndade en ny tidning till halva priset (bra att ha något läsbart till fredag då det blir bussresa till Luleå), en film för 2€ samt en fin blomkruka för 1€. Blomkrukan ska jag nog spraymåla vit i något skede.
 
 
Nu ska jag nog laga en broilersallad så jag har något att äta imorgon då jag kommer hem från jobbet och gymmet. Brukar vara vrålhungrig då jag kommer från nattjobb och om jag dessutom far till gymmet efteråt så är jag ännu mer hungrig då jag kommer hem så skönt då att ha något färdigt lagat. Blir alltså natt 18-09, sen är jag ledig till måndag kl.15 :).

Kommentarer
Postat av: Annika

Den där filmen är så bra :D

Svar: Det låter bra! :)
Caroline

2013-04-24 @ 15:37:02
URL: http://www.livetibondstugan.wordpress.com
Postat av: Ika

Var ligger f.d. äggcentralen i Smedsby? Eller var det värt att besöka loppiset?

Svar: Sväng in vid Teboil. Kör förbi första avtagsvägen till vänster och så kommer huset precis efter den. Lite svårt att förklara, men efter Källängsvägen är det. De hade nog allt möjligt där så jag tycker nog det var värt ett besök.
Caroline

2013-04-24 @ 16:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0