6.4.2013

Gäsp! Vad man kan vara trött! Var nog en lugn natt på jobbet, men har knappt sovit ändå. Konstiga drömmar drömmer jag alltid på jobbet. Inatt drömde jag att jag hade glömt en klient ute på terassen hela natten. Som tur hade jag inte gjort det :). 
 
Ser ut att bli en solig dag idag också. Får bara hoppas att det inte kommer snö imorgon, ser nämligen ut som det. Får nog hellre regna så all snö smälter bort. 
 
 
Har inga planer för dagen. Kanske vi grillar något gott. Kissona vill säkert gå ut och leta upp varsit smaskigt möss.
 
 
Nu gäller det bara att få upp Johnny, tycker det är hög tid att stiga upp nu. Kanske bäst att koka lite kaffe så kanske han piggnar till av kaffedoften.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0