Lönnlöv

Sov inte längre än till 8 idag fast jag egentligen skulle ha fått sova hur länge som helst. Whiskas kom nämligen och väckte mig och sa att hon ville ha mat, så var bara att stiga upp då. Har sett på två avsnitt av "Once upon a time", bra och spännande serie. Den ska visst visas på Nelonen i höst också med start 14 oktober, men så länge kunde jag inte vänta så ser den på nätet istället. 
 
Ska till jobbet först till kl.16 idag, skönt att jobba några nätter nu efter flera dagsturer.
 
Var ut och plockade några fina lönnlöv idag. Av alla löv här runtomkring är nog lönnlöven de finaste.
 
 
Synd att det är så tråkigt väder idag, skulle ha känt för en promenad, men skippar nog det då det regnar. Får väl hitta på något vettigt här inne istället.

Kommentarer
Postat av: Linda

Var brukar du titta på serier på nätet? Har du någon bra link.

Svar: watchseries.eu brukar jag se olika serier via. Kommer dock upp en del popup fönster och all reklam på sidan behöver man kanske inte läsa, men annars är det en bra sida. Finns dock många andra sidor också. Sök bara på "watch series online free" så kommer de upp flera sidor.
Caroline

2012-10-02 @ 12:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0