Molly bra igen :)

Usch vilken kväll det var igår. Trodde Molly aldrig skulle vakna upp. Det skulle ta några timmar, sa veterinären, men hon vaknade upp först lite före 1 på natten, alltså 5½ timme efter att hon blivit nersövd. Jag kunde ju inte gå och sova före jag såg att hon var okej, så jag satt brevid henne tills hon vaknade. Sedan då hon började gå omkring gick jag och sova. Men då låg jag och oroade mig för att hon skulle vingla upp för trappan och falla ner...men till sist somnade jag nog. Vaknade kl. 4 av att Molly låg ovanpå mig och jag höll på och paja henne i sömnen :). Där sov hon sen resten av natten. 
 
Idag har jag jobbat 8-16, kändes som en lååång dag då jag bara väntade på att få fara hem och se om Molly fortsättningsvis var okej. Innan jag kom mig hem for jag en sväng via loppis, hade nog fått sålt några saker till. Sedan for jag via Kotipizza och så var middagen räddad!  Då jag kom hem satt Molly vid dörren och ville ut, var nog samma gamla Molly igen. 
 
Johnny är på nån slags inflyttningsfest vid Ämbetshuset ikväll, så blir väl att fara efter honom senare. Nu tror jag nog jag ska tända några ljus, njuta av min Kotzone och se på något bra på tv.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0