Testat metalldetektorn

Igår kväll testade vi metalldetektorn för första gången. Var spännande! Men några stora fynd hittade vi inte, bara nån spik och lite annat metallskrot.



Ja och så hittade jag en halv käke av något djur, ingen aning vad för sorts djur, men mitt i allt låg den där framför mig, hittade den alltså inte med metalldetektorn.



Var lite knepigt till en början att komma på hur man riktigt skulle använda detektorn, men till sist hittade vi ju lite skrot. Lite svårt är det dock att avgöra på vilket djup "fyndet" ligger fastän detektorn nog visar på ett ungefär.



Jobbar dubbelnatt över helgen, så ska till jobbet till kl.16 idag. Tror jag ska fara till gymmet nu och kanske en sväng till loppis :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0