Bokat båtresa till Sverige

Kom just hem från nattjobbet, skönt att jobba bara 21-09. Hade tänkt fara till gymmet direkt efteråt, men tröttheten tog över. Ska ju bort ikväll så ska nog passa på och göra något här hemma idag.

Igår bokade jag båtresa över till Sverige, vi far 24.6 och kommer tillbaka 1.7 eller egentligen är vi hemma först 2.7. Denna gång blev det Silja Line för det blev hela fyra euro billigare än med Viking. Får se då om vi kommer oss så långt som till Tyskland eller om det bara blir Danmark. Måste planera om hela resan då allt som jag planerat försvann då det blev något fel på datorn. Tar ganska så länge att göra om allt, suck.

Nu ska jag nog slänga mig på soffan och bara ta det lugnt en stund.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0