28

Idag blir jag ett år äldre...känns ingenstans. Inte att jag har födelsedag heller för har ju firat och fått mina presenter redan. Ikväll ska vi ut och äta, blir säkert smaskens! :)

Idag fortsätter planeringen av sommarresan. Jag blir helt snurrig i huvudet då jag sitter och planerar...ska vi bara fara till Danmark och skippa Tyskland eller ska vi fara till båda två?? Ena vägen kör vi över Öresundsbron men vilken väg ska vi fara tillbaka? Borde boka NU så man faktiskt kommer sig hem sedan och det inte är fullbokat.

Rutten är inte heller bestämd, ska vi först köra från Stockholm till Göteborg/Varberg och ta båten över till Danmark därifrån, eller ska vi köra direkt till Köpenhamn från Stockholm? Tror nästan det blir Göteborg först för vill vara i Köpenhamn då det är helg för då är flera loppis öppna, he he :). Men det var ju det här med hur båtarna över till Danmark går...och hur länge tar det att köra från Sthlm till Gbg? Får nog fundera vidare...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0