Rolig kväll!

Var verkligen en rolig kväll igår. Ni kan ju gissa vem som vann bowlingen...JAG! :) Men något pris fick jag inte. Sedan åt vi GOD mat på Fransmanni. Hade inte förväntat mig att det skulle vara så gott, passliga portioner var det också. Har nämligen alltid varit missnöjd då jag varit dit men denna gång var ett undantag.

Hade en skink tjuv här för en stund sedan. Hade lagt mina smörgåsar på bordet och sen då jag ser mig omkring så har Molly varit och tagit en skinkbit från smörgåsen och kastat ner den på golvet. Där satt hon belåten och smaskade i sig min skinka.



Idag har jag tänkt måla sovrumsgolvet ett andra varv. Här i veckan målade Johnny o Jussi det ett första varv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0