Läderjacka från loppis

Hann inte få något 10 euros presentkort till Cubus, de tog förstås slut rakt framför näsan på en. Var mycket folk där. Stod säkert 45 minuter och köade till provrummen. Sen då jag provat färdigt såg jag att jag troligen nog skulle behöva stå mer än 20 minuter i kassakön, så då tog mitt tålamod slut så jag köpte ingenting. Det var 30% på allt i hela butiken, men de har det imorgon också så kanske jag far dit en sväng igen.

Sökte efter skor i några skobutiker också, men hittar inte några skor någonstans. Har tre par som jag använder som jag lika bra skulle kunna kasta bort, bara jag hade ett par nya. Oftast är det så att jag hittar ett par, använder dem och bara dem tills de är helt söndriga, sen har jag svårt att hitta ett par nya liknande. Tur så blir det sommar snart, får väl gå barfota då om inte annat ;).

Hittade föresten en "läder" jacka på loppis här en dag, 15 € kostade den :).



Nu har jag åtminsone en jacka att använda i vår/sommar/höst. Läderjackan jag använder nu är fodrad så den blir snart för varm att ha på sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0