Cubus öppnar i Stenhaga

Tur att jag läste Vasabladet igår så jag fick reda på att Cubus öppnar i GW-gallerian idag. Ska nog vara där klockan 10 och försöka vara en av de 100 första som får ett 10€ presentkort. Då HM öppnade så gick jag precis miste om presentkortet då hon som var före mig fick det sista.

Ingen trappa har dykt upp ännu idag, bara elektrikern, eller bara och bara, nog är det bra att han kommer också :). Hoppas verkligen de kommer med trappan i morgon, annars måste vi vänta ett flertal veckor till innan vi får den på plats. Men de skulle ju komma torsdag eller fredag så nog kommer de väl imorgon.


Bild från igår då de kommit lite snö, idag regnar det ju...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0