Gungstol och spinnrock

Kvällen blev inte så lugn som jag väntat mig, men det gör ingenting. Började med att fara på mat till Tesses cafë då ingen av oss orkade laga mat. Sen körde vi en intressant väg hemåt. Svängde in vid Mia o Tomi och såg hur fint de fått det nu då de har både kök och vardagsrum i användning. Bjöd på kaffe gjorde de också :). Packade sedan bilen full vid Johnnys föräldrar och körde hem igen.

Nu är den ena gungstolen samt spinnrocken på plats inne i huset! :)




Gungstolen köpte jag för några år sedan på en auktion, den var då i flera delar och i dåligt skick. Sedan fixade jag upp den och målade den, den blev nästan som ny!



Även spinnrocken är köpt på en auktion.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0