Nervös inför morgondagen

Vad ska man göra en solig dag som denna? Tror jag ska njuta av att inte behöva fara och dra ut någon tand idag för imorgon ska jag nämligen och dra ut en visdomstand...ser inte framemot det precis...Nej usch, hoppas inte det värker många dagar efteråt. Då jag inte minns hur det var sist jag var och drog ut en, har en oöppnad värkmedicinsförpackning från det tillfället så tydligen kan det inte ha tagit så sjukt efteråt...men man kan inte hoppas på samma tur denna gång då denna tand är betydligt snedare än den förra.

Blir väl nog en sväng till loppis idag också, imorgon före stängningsdags ska bordet tömmas så hoppas jag är i skick efter tandutdragningen så jag helst kan säga någonting :). Börjar bli riktigt nervös inför morgondagen så nu ska jag tänka på någonting heelt annat...men vad :) Kanske jag borde gå ut och räfsa ihop lite gräs som Johnny trimmat ner, tänker dock inte räfsa överallt, det skulle bli ganska så många skottkärrslass med gräs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0