Äntligen fungerar internet!

Slapp inte in på internet igår, därav tystnaden här. Var kanske bra att slippa nätet för en dag, kände nog att abstinensen kom smygande, men en dag klarade jag nog :).

Gårdagen var nog inte så händelserik heller. Provkörde nya gräsklipparen och det gick nog bra förutom att jag fick sjukt i ryggen då jag inte visste hur man skulle ställa höjden på handtaget. Den var också lite tyngre än den gamla, men man vänjer väl sig.

Sen jobbade jag 12-21 så där for den dagen! Idag blir det möte 9.15-12. Sen tänkte vi fara och ta passfoton och ansöka om pass. Kom på att det kan vara bra (vet ej om man måste) ha pass då man far till Tyskland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0