Skottat och målat

Behövde ju inte fara och söka efter nån tapetrulle, men istället måste jag fara och föra Johnnys dator som han glömt här hemma. For på samma gång via Suvikirppis men hittade inget jag behövde.

Har skottat hela gården och nu ser jag att det börjat snöa igen...hoppas inte jag behöver skotta snö imorgon då jag kommer hem från jobbet.

Har målat 5 stockar idag, 2 st tredje och sista varvet, 1 andra varvet och 2 första varvet. Borde nog få dem färdigmålade imorgon för färgen torkar snabbt. Blir nog att måla tredje och sista varvet i vardagsrummet imorgon också.



Borde börja laga lite mat nu innan jag måste på jobb, jobbar 18-09. Får se sen om jag orkar fara direkt till gymmet efter att jag slutat, men det beror nog på hur det känns i halsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0