Ledig till lördag :)

Känner mig lite utvilad nu efter att ha sovit nån timme på soffan. Tänkte nästan inte skulla slita mig från "Tre kronor" som jag såg på men tröttheten tog över till sist.

Vilket väder vi har. Nu snöar det igen, blidsnö dessutom, får hoppas jag slipper gå ut och skotta snö idag, det ser dock inte ut som om jag skulle slippa. Får väl gå ut och bygga nån snölykta istället :)

Är ledig till lördag morgon kl.7. Ska bli skönt att vara lite ledig, får väl vila upp mig inför nästa vecka då jag har desto mera jobb framför mig.


Gulliga kissor, mor och dotter, men de ville inte riktigt samarbeta, skulle ju ha båda att titta in i kameran samtidigt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0