Host host och ledig helg

Då var man äntligen hemma från jobbet då. Slutade 9 men for sen och handlade, både till Prisma och Cm. Hittade en tröja och en ljusslinga på rea på Cm, samt några fotoalbum som var billigare än vad jag trodde. Nu ska jag bara ta det lugnt tills Johnny kommer hem, se på något bra och vila. Blev inget gym idag då jag känner mig förkyld, så värst farligt är det inte ännu, men var via apoteket efter slemlösande hostmedicin samt finrexin så ska kurera mig nu och hoppas det inte blir värre.

Var upp på vinden och såg, de hade börjat sätta upp "gren" tapeten i mittersta rummet, blir nog faktiskt bra, fast det inte var jag som valde den tapeten (bara alla andra) :). Bild på väggen kommer senare ikväll.

Nu har jag LEDIG HELG! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0