Fotona kom

Idag fick jag hem fotona som jag beställt, snabbt gick det! :) Gick dock inte så snabbt då jag skulle ladda upp och skicka iväg beställningen, tog BARA 8 TIMMAR!!! Tänkte nästan ge upp, men till sist gick det.



Förstår inte varför det alltid ska ta så länge att ladda upp bilderna. Har någon nåt tips? Ska man beställa från något annat ställe eller är det bara den tröga internet uppkopplingen som gör att det tar så länge. Vad jag vill minnas tog det nog 4 timmar i Smedsby att ladda upp ca 500 bilder och då hade vi ändå 8 megas internet uppkopplig mot bara nån mega här i Voitby. Nå har ju kommit ikapp lite nu, fram till midsommar 2010...så har ju nog en del att framkalla ännu, men det får nog bli en dag då jag har bra tålamod :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0