En lång dag!

Har varit en lång dag idag. Började med tandundersökning kl.8, men tandläkaren var ju såklart försenad så slapp in kvart över. Som tur tog undersökningen inte så länge, sa att jag hade bråttom på kurs så de skyndade sig lite extra. Blev som jag trodde, åtminstone 1 visdomstand måste bort, den kommer rakt på den bakre tanden, hon såg till o med lite av den. Är nu i KÖ till både HVC och sjukhuset. Det ställe som hör av sig först så får operera bort tanden. Får se nu hur länge man får vänta!

For sen på kurs. Handlade om granskning och godkännande av fakturor samt reseräkningar...jag förstod inte så mycket, men hoppas det klarnar så småningom! :) Sen for jag via Prisma och Mäckis på lite mat. Funderade en stund om jag skulle orka fara till gymmet, kom fram till att jag nog orkade, så for dit en timme. Kl. 14 var det att söka sig till jobbet och jobba lite. Tog ut lite övertid och slutade lite tidigare, skönt var det!

Nu ska jag inte göra någonting alls, bara ta det lugnt så man orkar med planeringsdag från jobbet imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0