Äntligen lite snö

Roligt med lite snö igen, får se hur länge den får vara kvar denna gång. Slutade jobbet kl.9 imorse. Började se på en film då jag kom hem, men kom fram till att det var skönare att sova en stund, så sov ca.2 timmar. Nu har jag just varit ut och skottat hela gården, tyckte nästan det hade kommit mera snö i Smedsby, men svårt att säga då det var lite drivor här och där.




Nu ska jag gå igenom lite foton, borde väl "framkalla" några tusen foton innan jag kommer ikapp till dagens datum, vet dock inte om några tusen räcker till, kan vara mera. Tror de sista fotona i albumet är från 2009...

Kommentarer
Postat av: Marre

det är lättare att via Ifolor laga ett fotobok, så behöver man inte betala extra för att framkalla foton och köpa album...nej man får lägga in fotona i albumet färdigt och själv bestämma hur framsidan ska se ut

2012-01-03 @ 13:59:03
Postat av: Caroline

Just så. Har aldrig testat att beställa en fotobok. Undrar hur länge det skulle ta att ladda upp foton till en sån, säkert lika länge som då man laddar upp och beställer enbart foton...Borde kanske testa nån gång :)

2012-01-03 @ 14:06:27
Postat av: Marre

Det tar inte så länge för man laddar ner ett program till datorn och behöver inte laga hela boken på en gång utan kan plocka in och ändra på utseendet då man själv tycker och känner för det :)

2012-01-05 @ 12:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0