Handfat, kran och wc

Idag börjar jag först 20.15, skönt! Borde få något gjort här hemma idag, dammtussarna blir bara fler och fler under bordet.

Såg på flera sorters handfat igår också. Är inte lätt att hitta det rätta som passar. Fatet ska vara runt och passa ovanpå kommoden. Lättast vore ju om man kunde prova ovanpå kommoden och se om handfatet passar eller inte, men är inte så lätt att släpa med sig kommoden till butiken eller flera olika handfat hem. 



Ungefär ett sånt här handfat vill jag ha. Dock en annan sorts kran.

 
Här är en kran som jag skulle kunna tänka mig...

Började fundera över wc-byttan också. Vill inte ha en likadann som i badrummet för egentligen tycker jag att den är ful. Fick ju inte välja utseende på den i badrummet så nu tänker jag välja hurudann bytta vi ska ha i wc:n på vinden.

En sån här wc-bytta har vi i badrummet.


Den i badrummet kommer från IDO och det gör även denna:



Tycker mera om den här wc-byttan för den är lite mjukare i formerna och inte så rak och fyrkanting (inte så modern) som den vi har i badrummet.

Ja får väl fundera vidare, men snart måste vi nog bestämma oss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0