Melodifestivalen deltävling 1

Melodifestivalen från Sverige har börjat nu igen. Såg på första deltävlingen i lördags. Fanns ett flertal bra låtar som jag tyckte om. Den som fastnar mest i huvudet är nog Sean Banan- Sean den förste banan. Refrängen är så bra! :) Men någon värdig vinnare tycker jag inte den är. Låten gick till andra chansen så får se då om den går vidare till finalen eller inte.

Tydligen har jag bra smak för de två låtarna som direkt gick vidare till final var också mina favoriter.

Dead by april - Mystery.

Loreen - Euphoria

Nästa deltävling är på lördag, tänker nog sitta fastklistrad framför tv:n då också :).

Fanns inga videon på youtube som gick att ladda upp, men huvudsaken jag kan lyssna på dem på datorn i alla fall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0