Handfatet

Så här ser alltså handfatet, eller skålen ut. Blev en i glas nu fast jag egentligen hade tänkt köpa en i vitt porslin (fast då det inte fanns några vita i rätt storlek o prisklass). Detta kostade 59€.




Säg nu, är det för litet? Ska ju rymmas en kran bakom också. Dessutom vill jag nog ha plats för en tvål kopp på bordet också. Handfat som vi sett på är alla åtminstone 10cm bredare och då kommer de ut till kanten på bordet (dessa har dock kran ovanpå själva fatet). Har inte tänkt tvätta håret i fatet, oberoende vilket fat vi skulle sätta dit så skulle det vara för litet för att man skulle kunna tvätta håret i det. Huvudsaken man kan tvätta händerna!


Kommentarer
Postat av: Annika N

Jag tycker inte att det ser för litet ut, men det märker man ju bäst sen då det ska användas förstås. Har ni skaffat kranen redan?

2012-02-25 @ 11:53:36
URL: http://annikanyman.wordpress.com
Postat av: Caroline

Nej vi har inte skaffat kranen ännu. Vet ännu inte hurudan vi vill ha.

2012-02-25 @ 14:47:26
Postat av: Sabina

Allt beror ju på vad man ska använda det till! Tvätta händerna går ju finfint! Vi har en rätt liten en, och det har fungerat - ända tills vi skulle börja tvätta babyrumpa... Men nu får det lov att gå som vi har det nu! :-)

2012-02-26 @ 18:09:47
URL: http://backlidensgard.blogspot.com/
Postat av: Caroline

Jo det beror förstås på vad man ska använda det till. Men behöver vi ett större så går vi bara ner till badrummet, tror nog det får duga med ett mindre där uppe på wc:n.



Var föresten in på din blogg Sabina och försökte kommentera, men min kommentar försvann...vet ej vad jag gjorde för fel, prövade flera gånger...

2012-02-26 @ 21:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0