Bilen startade inte :/

Blev ingen bra start på dagen då bilen inte startade då jag skulle fara hem från jobbet kl.9 imorse. Ingen av oss på jobb hade några startkablar så måste ringa efter Johnny. Som tur startade hans bil utan motorvärmare. Förstår inte varför den inte startade, hade haft i motorvärmaren i 2,5 timmar före och akkun köpte jag ifjol...

Får nu bara hoppas bilen startar då jag ska till jobbet igen kl.18. Fast om den inte startar tar jag Johnnys bil :). Har startkablarna i bilen nu ifall bilen inte vill starta imorgon bitti heller...

Ska nog bara ta det lugnt idag, till en början i alla fall. Är så slut i huvudet. Skönt att komma hem till tystnaden. Måste nog vila om jag ska orka med en till natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0