Julpost

Det snöar och det snöar. Men man ska inte klaga, vi får nog säkert en vit jul i år, och det är ju alltid roligt! Nackdelen är ju bara den då man måste skotta snö hela tiden. Visserligen har vi en traktor, men jag tycker inte det blir tillräckligt snyggt plogat med den så skottar för hand i alla fall, dessutom kan jag inte köra traktorn. Så nu har jag just varit ute och skottat hela gården. Får hoppas jag inte behöver skotta mycket snö på jobbet idag, ryggen tycker tyvärr inte om det. 
 
Ska hinna göra lite julgodis nu innan jobbet kallar, börjar först 12.54 (för att vara exakt). 
 
Denna fina sak köpte jag i Stockholm, nu har man äntligen något snyggt att samla julkorten i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0