Annandag jul 2012

Oj vad skönt att äntligen få komma hem och ta det lugnt (ligga på spikmattan). Jobbade 8-16, sen hann jag vara hemma ½ timme innan det bar iväg till Gunvi o Jussi igen. Johnnys morbror med fru kom också dit. Blev en spelkväll ikväll också, med samma spel som igår. Fick lite lättare frågor i Pampas spelet idag, men tycker det överlag nog är ganska svåra frågor och det tar länge att spela.
 
Har knappt haft sjukt i ryggen idag, MEN efter att ha suttit och spelat i två timmar var det färdigt! Sjukt pånytt :/. Hjälper dock ganska bra då jag får ligga raklång på golvet en stund, så känns lite bättre nu igen. 
 
Idag har vi fått ganska mycket snö. Johnny var snäll och startade traktorn nu då vi kom hem så jag inte behöver skotta hela gården imorgon före jag får gäster. Ingen bra kombination att skotta snö och ha sjuk rygg heller. 
 
Nu blir det nog att se på något bra på tv, blir dock inte soffläge för min del. 
 
Juligt på jobbet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0