Yoga

For mitt i allt på Yoga till gymmet ikväll. Hade inget annat att göra, eller hade inte lust att göra så mycket, så for till gymmet istället. Har nog varit på yoga någongång förut, men det var nog länge sedan. Var egentligen ganska tråkigt, men var nog ansträngade och avslappnande på samma gång :). Var avslappnad enda tills jag kom på riksåttan och bilen framför mig körde 70 på 100 väg. Nå jag hade ju inte bråttom någonstans, men var likadannt påväg till gymmet, suck. 
 
Föresten, alla ni som kör förbi Kvevlax, kom ihåg att sakta ner till 60 i Kvevlax, kameran är nämligen på plats i stolpen. Såg idag två bilar som det blixtrade till för, som tur var det inte jag som körde för hårt :). 
 
Imorgon blir det jobb 8-16, sen ledig lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0