Villa avslutning 2012

Äntligen kan jag sätta mig ner framför datorn och ta det lugnt! :) Har jobbat 8-16 nu tredje dagen i rad och det känns!
 
Hade en bra kväll på Lillö igår, simmade, var ut med båten, åt gott bland annat rökta räkor och kräftor. Var också på skattjakt med metalldetektorn men hittade bara skräp. Till sist sköt vi några raketer och konstaterade att även denna villa avslutning hade kommit till sitt slut. Bara att vänta på nästa sommar nu då. 
 
 
Kvällens fynd: 3 spikar, en kork, en flaskhals och metallskrot samt...
 
Järnmalm! Alltså en rostig sten.
 

Nu är det nog soffan som gäller resten av kvällen. Eller i allafall ska jag bara göra ingenting, tycker nog jag förtjänar det nu. Ska bli skönt med en ledig dag imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0