♥ Tea o Villes bröllop 4.8.2012 ♥

Var på ett fint bröllop igår. Min barndomsvän Tea gifte sig med sin Ville i Korsholms kyrka. Vädret var kanske inte det bästa, men det höll i alla fall upp då vigselakten i kyrkan var över och det var dags att ta det traditionella fotot då brudparet kommer ut ur kyrkan. Tack Tea för att jag får lägga upp några bilder här! :)
 
Om man ser noga så ser man att jag till o med fick fixa frisyren på Johnny dagen till ära!
 
Bruden och brudens far
 
 
 
 
 
Paret Ekström
 
 
 

Bröllopsfesten hölls vid Smedsby UF. Där bjöds vi på god mat och en hel del roliga program. 
 
 
Dags för tårta!
 
Ville läser en dikt för Tea
 
Bröllopsvalsen
 
En liten puss :)
 
Jag o Tea
 
Jag fångade brudbuketten :)
 
Tack för att vi fick komma och fira er stora dag och LYCKA TILL!  ♥ 
 
 

Kommentarer
Postat av: linda

...du vet väl vad det betyder...att fånga brudbuketten... :)
Ja om du int stal den förståss... :D
Nu gäller det bara att vänta på att inbjudningskortet ska dimpa ner i postlådan... :)

Svar: Jo jag vet nog :) Och, nej, jag stal den inte :D Inbjudningskortet tror jag nog du får vänta ett tag på :)
Caroline

2012-08-05 @ 11:48:23
Postat av: Tea

Hejsan!
Kunde jag kanske komma ti dig nån dag och tjuva lite bilder av dig? Lägga på ett minneskort eller nått ? :)
Kram

Svar: Hej!Jo de e nog bara att komma! E ju nog enklast att flytta bilderna till ett minneskort eller liknande. Jag är inte så bra på att skicka dem på mail så :) Säg bara vilken dag det passar.
Caroline

2012-08-07 @ 08:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0