Jätterabarber

För några dagar sedan var vi efter grus till banken och då kom jag på att jag skulle se efter om det fortfarande fanns jättestora rabarber där, och det gjorde det. Borde ta hem en bit och plantera för jag har inte sett så där stora rabarber någonstans.
 
 
Hoppas den är ätbar för jag hackade och frös ner den. Vi har nog rabarber på gården, men de har blivit dåliga för länge sedan, hann inte frysa in dem. 
 
Är nog skönt med ledig dag idag. Ska fara och handla samt via något loppis. Borde söka fram dammsugaren också...men det lockar inte riktigt. Varför ska man alltid städa då man har en ledig dag?
 
Imorgon är det äntligen dags för Juthbacka marknaden, som jag har väntat på sedan förra året. Slår nog alla auktioner och loppis, helt enkelt årets händelse som jag inte kan missa! :)

Kommentarer
Postat av: Malena

Jag hoppar över Juthbackamarknaden i år. Det är ju samma saker varje år!:) Hoppas du gör fina fynd i alla fall!:D

Svar: Ja, alltid gör man något fynd! :)
Caroline

2012-08-16 @ 11:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0