Sjukstugan fortsätter

Idag är det fortsättningsvis näsduken, hostmedicinen och halstabletterna som gör mig sällskap. Orkar snart inte hosta mera, börjar bli trött på det! :/ Har legat på soffan hela dagen och vilat. Börjar ha sett x antal inbandade tv-program idag, bra att få radera lite från digiboxen som börjar bli full. Mitt på dagen känner jag mig bättre, men sen mot kvällen får jag feber...har varit så i tre dagar nu...suck...

Är hemma från jobbet ännu imorgon, sen har jag en dag ledigt innan jag ska på nattjobb på onsdag, hoppas jag är frisk tills det. Verkar vara en långdragen förkylning som började med ont i halsen för en vecka sedan.


De blåa pärlhyacinterna har bytts ut till vita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0