Glad Påsk!

Behövde verkligen den här dagen. Har varit så roligt att komma bort hemifrån och från jobbet. Länge sen man haft en så lyckad dag! :) Först for vi till Kokkola där vi gick i en del butiker, hittade både det ena och det andra, bl.a. rullgardiner från Jysk (hittade inga i stan då jag var dit). Hoppas nu bara de passar. Hittade också nya skor från loppis! Jag som sökt igenom hela stan och inte hittat några! Tio euro tyckte jag nog jag kunde betala för ett par skor använda typ en gång.



Sen blev det en sväng till Jakobstad, också där fyndade vi lite på loppis :). Blev alltså en heldagsutflykt. Nu är man hemma och sitter och funderar om vi ska fara på bio eller inte. Lutar nog åt att vi far och ser på Iron Sky. Känner dock att jag nog snart får feber...visade 37,1 nu...hoppas inte det stiger...

GLAD PÅSK!

Trackback
RSS 2.0