Whiskas nattliga äventyr

Blev ingen morgonjumppa idag för Whiskas var ute hela natten så jag har inte fått sova ordentligt. Igår kväll var den vita lurviga katten här och Whiskas och hon blev osams igen och sprang till skogs. Sedan har väl Whiskas inte vågat komma tillbaka. Så inatt har jag varit ut och ropat på henne säkert 5 gånger och däremellan drömt mardrömmar om vad som skulle ha kunnat hänt henne. Alltså ingen trevlig natt! Kl.8 imorse kom hon äntligen in. Då somnade jag direkt och sov till 10.30.


Den lurviga katten. Undrar var den bor...

Ser ut att bli en regning dag idag. Blir väl nog en inne dag, har många program inbandade på digiboxen som jag vill se på. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0