Lite inspiration

Surfar runt lite och ser på fina inredningsbilder på nätet. Drömmer om den dag då vårt hus är färdigt och försöker få lite inspiration till inredning.



Här är det ljuskronorna ovanför matbordet som jag fastnat för. Tänk om man hade en liknande hängandes ovanför bubbelbadet! (Bild från Sköna hem)



Vilken häftig vägg! Tänk om man skulle tapetsera en hel vägg med gamla foton, då slapp man ju i alla fall det jobbiga med att lägga in i album. Men jag tror nog inte en sån här vägg passar i vårt hus! (Bild från Sköna hem)




Fint sovrum! Vitt, vitt! Råspont vill jag också ha på nån vägg. Den som säger att det är svårt att torka av så hör jag inte på för en sån vägg ska jag ha! :) Fint med de vita takbjälkarna också. Vi har ännu inte bestämt oss om våra ska bli vita eller om man bara ska olja in dem eller betsa dem. Frågan är ju om den vita färgen håller eller om den börjar flagna...(Bild från Sköna hem)



Jag tycker om gamla fönster med många rutor, speciellt då de fått ett nytt liv t.ex. som en dörr till ett vitrinskåp. Praktisk och fin vedförvaring där brevid dessutom. (Bild från Allt i hemmet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0