En regnig torsdag i september

Fick sova ganska bra inatt med tanke på att Whiskas kom in 6-tiden imorse! Var det månne den vita katten som skrämt bort henne igen? Skulle vara bra om hon kunde säga var hon varit!

Idag blir det en lugn dag. Har inte tänkt göra så mycket innan jag ska till jobbet. Jobbar 16-07 inatt. Men via posten måste jag för jag fick ett sms igår att jag får hämta mina böcker som jag beställt. Får hoppas det blir rätt den här gången nu då och att jag får en ny räkning. Den förra räkningen för böckerna har ju förfallit.

Ser inte ut att bli så bra väder idag heller. Men det får nog regna hur mycket som helst nu bara det är fint väder i helgen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0