Nu mat sedan bastu

Nu är också väggarna i mittersta rummet på vinden grundmålade, Jussi håller ännu på att måla i sovrum nr.2 så det blir säkert också färdigt målat idag.



Blev bråttom att fara till Prisma före de stängde ikväll då vi kom på att väggfärgen tar snart slut. Så det blev att hoppa i bilen och köra hårt till Prisma.

Nu är jag sååå HUNGRIG, har bara ätit lite sallad idag, resten av gänget var ju på älgsoppa till Marthagården, men älgkött äter jag inte! Så nu blir det franskisar och kebab min "fredagskväll" till ära. Sen blir det att avrunda veckan med lite bastubad.

Imorgon blir det tidig väckning då jag ska föra Johnny till flyget, han ska på kurs till Stockholm och kommer hem på Onsdag.


Molly hjälper nästan också till med målningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0