En trevlig dag på språng

For hemifrån 10 och kom hem för en timme sedan. Hann vara via gymmet en sväng, blev dock bara en snabbis. For sen till stan och var till försäkringsbolaget, man blir inte riktigt klok på alla möjliga försäkringar de har, blir nog att studera närmare hemma för att komma fram till vilken vi ska ha. Sen träffade jag Sofia, länge sen sist! Åt god mat på Amarillo och hade en trevlig pratstund. Hittade också en julfestklänning, så nu är det bekymret ur världen! :)



Var via loppis också och där hittade jag denna lilla söta sak för endast 3,50€.¨



Får se nu om jag ska hjälpa till lite inne i huset före jag far på natt jobb eller vad jag gör. Ska i alla fall se ett avsnitt av 90210 innan jag far. Slutar 12.15 imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0