En blåsig lördag

Har jobbat 7-14 idag. Klienterna fick lutfisk, som tur var behövde inte jag äta det utan lagade en sallad istället. :) Usch, förstår inte hur man kan äta lutfisk!

Nu då jag kom hem såg det ut så här inne i huset:



De håller på och målar skivorna som ska sågas till och läggas runt fönstren, alltså fönster smygarna, eller vad det nu heter. Blir nog ett knepigt arbete att få det att se snyggt ut då det är olika mått runt varenda fönster, tur att inte jag måste göra det. :) Men nog blir det väl bra till sist!

Ikväll ska vi och fira Jessicas 20-års dag, tänk att hon blivit så gammal, känner mig ju själv lika gammal om inte yngre ibland! :)

Usch vad det blåser, får hoppas inte taket flyger iväg! Undrar nog hur hårt det egentligen blåser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0