Julöppning 2011

Har varit på julöppning ikväll. Hade som vanligt fel skor på, men annars var det nog bra. För kallt var det inte, riktigt passligt väder ca. -4 grader, men lite snö skulle det ju ha kunnat vara på marken.




Var och handlade mera julstjärnor, då jag stod i kassan och skulle betala så hade jag ingen plånbok. Panik! Hade jag tappat den, hade nån tagit den eller hade jag den hemma? Som tur skulle G o J till stan också så de for via oss och där låg som tur plånboken, kunde slappna av. Senare kom också Mia o Tomi till stan, beundrade fyrverkeriet tillsammans med dem.

Nu är det snart dags för bastu, Molly var redan och testade, men hon tyckte att 70 grader var för svalt så vi väntar tills det blir lite varmare. :) Blir nog ett välbehövt fotbad också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0