Måndags funderingar

Är ledig idag :). Tvättar och diskar samt gör lite andra nödvändiga saker. Senare idag ska vi fara och se vad de har för tapeter på Prisma, såg att de hade flera olika tapetböcker där också, skulle ju vara bra om man hittar tapeter därifrån så får man S-bonus på samma gång. Försöker samla bonus på allt! :)

Bläddrade igenom en tjock kakel-katalog igår också. Vi kan ju inte komma överens om vad vi ska ha på väggarna i lilla wc:n. Jag ger inte med mig, jag vill ha panel, och Johnny vill absolut inte ha panel, så får se om vi kan hitta något kakel som motsvarar panel men inte är svindyrt som kaklet vi ville ha. För så rika är vi inte att vi skulle sätta kakel som kostar flera hundra euro per kvadrat.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag hittade din blogg för nån tid sen och har följt den sen dess. Tycker att det är spännande att följa husprojektet :)

Jag föll för samma kakel på bostadsmässan och berättade om detta underbara (och dyra)kakel för en bekant som jobbar på Vasa färg. Han berättade att de på Vasa färg har något motsvarande som var betydligt billigare. Jag har själv inte sett det och minns inte heller vad han sa att det kostade, men sväng in och titta :)

Det kan hända att denna kommentar kommer x 2. Internet bråkade just då jag skickade iväg kommentaren och jag var tvungen att skicka den igen. Typist :)

2011-11-14 @ 17:07:19
URL: http://allthethingsilove2.blogspot.com/
Postat av: Caroline

Tack för tipset! Ska svänga in där och fråga vad de har för kakel som kunde motsvara det dyra. :)

2011-11-14 @ 17:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0