Trött!

Har varit en tröttsam arbetsdag idag. Direkt jag har satt mig ner för att vila lite så har jag tänkt somna. Nu har jag dessutom huvudvärk, hade inte det imorse. Beror nog delvis på att jag bara stressar hit o dit denna helg. Känner att jag inte hinner sova. Inatt har jag sett på klockan en gång i timmen och för övrigt sovit dåligt, men i morgon ska jag först till 11 till jobbet så får sova lite längre då.

Om nån timme ska vi på Cillas 12-års kalas. Ska bli trevligt. Hoppas hon blir glad över presenten. Visste inte vad jag skulle köpa så det blev nu vad det blev.


Ibland (ganska ofta) kan Johnny vara lite snäll. Nu har jag tydligen fått ren bil utan att ha sagt att den behövde tvättas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0