Städa städa...och kanske måla lite

Blir en städdag idag. Men fick också order om att jag måste måla några brädor, undrar bara vilka, måste ringa och fråga pånytt för jag minns inte vad han sa imorse då jag låg och halvsov. Har också en del av gräset kvar att klippa för bensinen tog slut igår då jag klippte och jag trodde inte det fanns mera, men tydligen gjorde det de.

Har kommit fram till att det nog är från nacken huvudvärken kommer, sedan går den över hela huvudet och ner mot ena ögat, precis som sist då jag hade så besvärligt med nacken. Kommer från att vi åkte buss i helgen. Men nu ska här stretchas och smörjas med icepower för jag har inte tänkt ha huvudvärk hela dagen!


Tycker det är så fint inne i skogen den här tiden på året. (om man bortser ifrån den gamla såmaskinen? som står och ruttnar sönder)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0