Planering inför helgen

Idag känner jag mig mycket bättre så nu ska här börja planeras inför helgen. Måste städas, både inne i föjse och lite i huset samt handlas. Måste också bestämma mig för om jag ska baka något själv eller om jag ska köpa allt. Enklast är ju nog att köpa allt då vi inte har någonstans att förvara det som man bakat. Tror nog det lutar åt att jag köper allt, onödigt att stressa över att baka då jag ändå inte tycker om att baka. :) Vi borde bli ca. 15 personer på fredagen och 7 pers. på lördagen, så två tårtor måste jag iallafall skaffa.

Klippte en del av gräsmattan igår kväll, så ska klippa resterande delen idag. Måste först bara flytta undan lite skräp så det går lättare att klippa. Måste dock klippa runt några högar av brädor då vi har flera sådana högar utplacerade på gräset.

Ser framemot ikväll då vi ska fara hela jobbet inklusive klienter och äta god mat till Mölle. Blir säkert smaskigt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0