Onsdag kväll

Somnade framför tv:n då jag skulle vila. Vaknade med ett ryck av att nån sa någonting. Men ingen var ju här förutom jag, var till dörren och såg men inte var det nån utanför heller...måste ha drömt att nån pratade...

Ikväll har jag varit ut på en cykeltur med Mia, var runt skogsbilvägen, var skönt men lite blåsigt. Mitt i allt brakade det till inne i skogen, var troligtvis en älg för det luktade så, men vi såg ingenting för skogen var så tät. Lite spännande var det, men synd att vi inte såg älgen.


Stal lite blommor efter vägen :) De växte dock inte på någons gård, bara nästan. Ska plantera ut dem imorgon.

Har också hjälpt till att bära plankor, Gunvi har målat. Johnny har funderat ut hur foderbrädorna runt fönstren ska se ut, så han har lagat en mall ikväll, lite justeringar ska göras ännu men nu vet vi ungefär hur de ska se ut.


Ena foderbräde uppe. Kommer nog brädor runt hela fönstret, men det är mest jobb med den översta.


Är en vanlig taklist som han lagt där i mitten, allt ska nog målas vitt sedan. Dock ska han försöka göra listen lite bredare eller hur det nu var. Får se sen då det är färdigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0