Ledig dag idag men mycket att göra ändå

For med bilen till verkstan 7.30. Pappa kom efter mej därifrån och så for vi till Västervik. Det skulle ta 2 timmar att byta delen på bilen, men det tog 4. Blev inte heller så dyrt som de först sa, men 1560€ räcker nog till. Frågade om jag kunde få lite rabatt före jag ens hört priset, så han gav mig 20% rabatt på den dyra delen. Alltid något. Sen då jag skulle betala så gick det inte att betala med mitt kort. 560€ kunde jag betala, men sen var det stopp. Jag har väl säkert nån gräns för hur mycket jag kan betala eller dra från kontot/kortet per dag, men har ingen aning om vad den gränsen är, 600, 700 kanske. Nå fick en räkning med så jag kan betala resten via nätet.

Hade ju tänkt fara till gymmet idag till 11, men hann inte det då det tog så länge med bilen. Orkade inte fara bara till salen heller för det är så tråkigt, skulle ha velat fara på jumppan.

Då jag kommer hem så var Johnny fortfarande hemma. Jag trodde ju han skulle fara till jobbet imorse, han sa ju inget speciellt. Han har på något konstigt sätt fått sjukt i ryggen i natt så han kunde inte fara till jobbet, dessutom är han förkyld. Får se nu hur mycket arbetande på huset det blir nu då om han har sjukt i ryggen. Kanske efter lite vila känns det bättre.

Nu ska jag gå ut och räfsa i det fina vädret. Termometern visar 18-19 grader i skuggan men det blåser hårt.
Trackback
RSS 2.0