Hemma igen!

Då var man hemma igen då efter en bra MEN tung resa. Tung pga förkylningen! Just typiskt att man ska gå och bli förkyld just före man ska resa bort. Men vad kan man. Var ett ganska så livligt gäng vi var med. Kan ju lätt säga att vi skötte oss 1000 gånger bättre än vissa andra som var med på resan. Eftersom det var "En dag i stockholm" eller "Maskinexpo mässa" resa så förstod vi ju att det skulle vara en hel del män med på bussresan. De var dock yngre än vi tänkt oss, de flesta mellan 18-23, dock var det nog med några äldre också men de uppförde sig likadannt som de yngre. Förutom jag o Mia var det 3 andra kvinnor med. De andra dock äldre än Mia o jag.

Festen var långt gången redan då vi steg på i Kvevlax. Dessutom måste jag o Johnny sitta mitt på värsta stället i bussen, men vi överlevde. Kände oss lite malplacerade där mitt i gänget, men det fanns inga andra sittplatser, Mia o Tomi hamnade långt fram i bussen så vi satt inte brevid varandra som vi tänkt.

Dagen i Stockholm igår var lång med bra, fick köpt det som jag hade tänkt att jag skulle köpa, så det var ju huvudsaken. Kände redan igår morse att rösten höll på att fara. Blev bara värre allt eftersom dagen gick. Men kunde nog njuta av Stockholm ändå. Förutom shopping så var vi också på kryssning Djurgården runt.

Är nog SKÖNT att vara hemma igen. Har inte sovit speciellt mycket fastän vi gick o sova 00.30 båda kvällarna. Inatt har jag nästan inte sovit alls för det har stockat sig i halsen så jag knappt fått nån luft. Är livrädd varje gång jag blir så här förkyld att jag tappar rösten, att det ska bli helt täppt i halsen och att jag inte kan andas så som det blev en gång då jag måste fara till sjukhuset och få antibiotika för att kunna andas normalt.

Ska bara vila nu resten av dagen och packa upp. Har 37,4 nu så känner mig inte helt kry. Ska nog lägga upp nån bild från Stockholm, får se om jag gör det senare idag eller imorgon. Ska först till 18 i jobb imorgon, men jag misstänker nog att jag inte far, måste se hur det känns imorgon.

Kommentarer
Postat av: malena

Tråkigt att ni hamnade bland det livliga gänget och att du blev förkyld! Jag är också förkyld till tuden!:( Krya på dig!:)

2011-05-22 @ 21:46:15
Postat av: malena

...förkyld till tusen. Lite nyfiken är jag nog på vad du köpte!:)

2011-05-22 @ 21:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0