Gym, presentletande och en rostig skylt

Fick en ny TGS-nyckel på gymmet igen, hoppas det är tredje gången gillt nu då eftersom de två förra nycklarna bara har bråkat. Nu hade all information försvunnit. Hade ju sparat alla övningar jag gjort samt alla jumppa timmar jag varit på sedan jag började på gymmet på nyckeln, men nu mitt i allt fanns inget på den. Börjar om från noll då. Synd eftersom det var roligt att kolla tillbaka och se t.ex. hur ofta jag var till gymmet förra året osv.

Har idag varit på jakt efter 3 st presenter, 27 års, 12 års samt morsdags presenter. Var ingen lätt uppgift. Hittade bara en sak, men vet ännu inte vem som ska få den. Har dock en idé på en present men får se vad det blir till sist. Stressar alltid upp mig över present letande. Vill ju att presenten ska vara så perfekt som möjligt, men då jag söker efter någonting som skulle passa en annan så hittar jag bara saker åt mej själv! :) Idag kunde jag dock hålla mig och kom inte hem med något onödigt. :)



Var på en sakletar runda i uthuset igen och hittade den här skylten.

Snart blir det mat! Jag hade visserligen redan lagat en broilersallad, men nu kokar Johnny ihop något annat. Blir revbensspjäll, BBQ-sås samt coleslaw. Får äta broilersalladen imorgon (tur så behöver jag inte laga nåt då) :) Ska ju ut och äta imorgon kväll så bra att äta lite lättare på dagen då.
Trackback
RSS 2.0